Ok, czas na kolejne paskudztwo… A nie, sorry, jednak nie. Dziś będziemy się hełpić! Oto, co pewna Paskudna Czytelniczka znalazła na szybie, gdy odbierała auto z warsztatu:

13872396_1770454629898581_449958010_n

 

A tu jej wzruszająca historia:

Aż zapytałam skąd ten diisajn na bmw
I odpowiedział mi koleś około 35 „a bo na fajsboku jest taka artystka, bardzo ładna, no i bardzo lubię jej prace i zwykle jak zajaram to mnie bierze na fanowskie covery” i zacselismy gadać o paskudach i kurwa zniżkę na wymianę klocków miałam xd
Paskud blask oświetla mi drogę, bez niego dalej isc w życie nie mogę
Taki fejm, taka sława… ach! I Szyszka taka ładna… ŁAAAAAADNA!
Nie pozostaje nam nic innego jak pozdrowić szanownego mechanika i równie szanowną czytelniczkę, która zafundowała nam dziś banany na pyskach.
Zdrówcie się!
alien_7369db_2685311
Jakby ktoś pytał, to paskudztwo kiedyś będzie, tylko teraz mamy roboty od zadżumienia.
Szysza projektuje dla Was kubki (tak, paskudne kubki, komu, komu, bo idę do domu?) a Mira trenuje mini-mackę żeby kąsała listonosza po łydkach i tffoży jakiś pseudonaukowy bełkot.