paskudy komentuja misie geje

Wracamy!!!111oneoneone

Nikt nie spodziewał się Paskudnej Inkwizycji, ale wszyscy wyczekiwali jej z utęsknieniem, więc jesteśmy. Tyle tytułem wstępu, nie będziemy Was zanudzać, bo pewnie umieracie z niecierpliwości, żeby poznać kolejne Paskudztwo.

Komentują: Szyszka i Mira

Źródło: yaoioporozne.blog.onet.pl

Niby, krótka chwila ale dłużyła misie,
misie, bryndzlowane misie!
Nie, to torturowane gumiżelki 😦

nawet gdy odwracałem swoją uwagę
może się pan przesunąć? Odwracam właśnie swoją uwagę, a jest bardzo włochata – jak miś – i nie chciałbym zostawić na panu kłaków.

i wdychałem wolno dość charakterystycznyzapach mężczyzny.
niezmieniane skarpetki, tygodniowe majtki i aromat kłaczka z pępka
mmmmm zapach studenckiej jajecznicy tak charakterystyczny, że nie pozostawia wolnych przestrzeni na spacje

Powoli żałowałem że to zrobiłem,
jechało gorzej niż w chlewiku.

że próbowałem targnąć się naswoje życie.
męski fetor znów wciąga odstępy
spacje są dla słabych

Głupi impuls, nie byłem przecież słaby psychicznie.
Dziwne imię “Głupi impuls”, ale… zawsze można nazywać się North West

Kiedy lekarz skończył przemywać obierany dał chłopakowi czas na odetchnięcie.
obierany lekarz, bryndzlowane misie!
Prawdziwa sztuka!


Spokojnie pochował wszystko doswojej torby, a sam zaczął wyciągać z niej coś innego.
nakładkę na penisa? (zawołałam z nadzieją)

Mężczyzna spokojnie pomógł mu siępołożyć na brzuchu.
– To już ostatnie z badań, więcmusisz wytrzymać… Dodał lekarz spokojnie, podkładającmu sztywną poduszkę pod biodra.
będzie seks!! o rany, wreszcie będzie seks!
aż poduszka zesztywniała, a atmosfera jest tak gęsta, że brakuje miejsca na spacje

Podejrzewałem, co będzie mi badać.
Serduszko ❤

truth

Wcale nie było to fajne, nie chciałem żeby obcy facet oglądał mnie w tamtymmiejscu i lekko się krępowałem.
tylko lekko, bo leżąc na brzuchu ciężko jest dobrze zawiązać supełek

Starałem się myśleć o tym, że to tylko lekarz,widział niejedno, ale i tak byłem lekko spięty i podenerwowany..
to nie supełek tylko jakieś klipsy do spinania
spinania spacji

– Nie chce – stwierdziłem.
Kto nie chce? On? Głupi impuls?
Wielki Spacjo-Wpierdalacz

badanie analne zalecane przy każdej próbie samobójczej
Wielka litera i orzeczenie również są zalecane w zdaniu.
samobójstwo od dupy strony.

Lekarz westchnął, ale nic niepowiedział, jak już tak leżał sunął z niego spodnie od piżamy.
z kogo?
Z Głupiego impulsa. Tylko kiedy ten lekarz zdążył się położyć?

– Musisz, to rutyna, nie będzieboleć…
panie doktorze, ucho mnie boli!
wypnij się pan, zbadamy.
Rutyna? Ja bym wolał tak bardziej spontanicznie…

Założył rękawiczki, a Serin siedziałobok i go lekko trzymał, na wszelki wypadek.
bo jeszcze się potknie i zbada pacjenta penisem, a nie rękawiczką
wszystko jest takie lekkie.. i lepkie 😉

Odgłos zakładania rękawiczekspowodował, że zrobiło się nieprzyjemnie dla mnie.
To już chyba druga para
na stopy

Miałem jednak swoją dumę,więc nie próbowałem zwiewać, co zresztą byłoby głupie bo byłem nadal osłabiony.
z wypiętą dupą, ale pełen godności

– Dobry chłopiec…Wyszeptał mu do ucha mężczyzna.
Komu? odbytowi?
Głupiemu impulsowi. Zaczynam myśleć, że to imię jednego z tych torturowanych misiów
co pożera spacje

Lekarz zaczął od zbadania jegoprostaty, by następnie posmarować jakiś przyrząd.
duży i pulsujący
czasem gdy mi się nudzi, smaruję jakieś przyrządy… do ćwiczeń, do mierzenia… a ostatnio to posmarowałam nawet bułkę masłem
keep calm i smaruj przyrządy

– Może być zimne…
a było gorące!
Zimny Lech

Ostrzegł go jednak, a po jegosłowach lekko włożył przyrząd w niego,
Miru, oni tu wszyscy mają schizofrenię.
ale tylko lekką.
to ten brak przestrzeni między słowami.

lekko go rozchylając, wziął latareczkę ipoświecił,
bada teren
latarka typu szperacz xD

zabrał ją i włożył palec badając go od środka, po chwili wyjąłmetalowe urządzenie, ale zastąpił ją
ją urządzenie czy ją przyrząd?
ja się zastanawiam, jak można badać palec od środka

jakąś grubszą rurką gumową, delikatniewkładał ją w niego.
teraz się na to mówi gumowa rurka
jakaś nie bylejakaś!

– Miałeś kiedyś robioną lewatywę?
viva levativa!

Zapytał się spokojnie.
– Miałem, ale nie chce…
Powiedziałem natychmiast.
Ten miś nie chce?
nie chcem ale muszem, inaczej siem uduszem z braku spacji

To było bezwarunkowe,
jak zwolnienie

bo z moim poprzednimwspomnieniem nie wiązało sie nic fajnego. Wiedziałem że będę czuć dyskomfortpsychiczny i fizyczny.
mamo, a on mi robi dyskomfort!
czujesz to? To już nie zapach mężczyzny a dyskomfort.

Spojrzałem prósząco na mężczyznę za mną.
łupież z oczu!
Obrót głowy o 180 stopni jak w jakimś horrorze. Bojam siem! O_o
i nakurwia trocinami z oczu. makabra

Do tegorozpraszała mnie rurka.
spojrzenie znad dupy w pozycji leżącej na brzuchu. akrobata
i jeszcze mu z oczu źle… sypie

Sarin gładził go po plecach.
Lekarza?
Rurka (tego od upierdolonego stołu)

– Spokojnie Justin…
BIEBER!!! Wiedziałam! rany julek, święta i urodziny w jednym, tyle wygrać!
To nie Bieber, bo lekarz to urolog, a nie ginekolog. O Biebierze było gdzie indziej

To nie będzienic takiego…
tylko wsadzę ci małego…
od tego Rurka złego 😉

– Muszę obejrzeć cię głębiej, niebędę robić ci lewatywy… Uspokoił go lekarz.
Czy on mu chce łeb do dupy wsadzić?
szuka spacji

Wyjął małe dziwne urządzenie ijeszcze jeden dłuższy i sztywny gumowy przyrząd nie grubszy niż nabój do pióra,większa rura, wcale też nie była taka duża, była wielkości markera,więc idealnie się komponowały.
jakie znawstwo, ktoś tu lubi płukać dupcię
Karmel, ciastko… czekolaaaadaaaa!

Zaczął wsadzać jedno w drugie,oglądając coś na niewielkim monitorku.
mhm, jaka seksowna śluzówka, mhm… od razu widać, że to próba samobójcza. o, ten hemoroid jest odpowiedzialny.
oglądał Modę na Sukces

– W porządku… Wyjął najpierw mniejszy przewodzik,a następnie jednym szybkim ruchem drugi.
Nie było tak źle, odetchnąłem z ulgąi tylko cicho pisnąłem gdy wyciągnął szybko większą cześć.
tak na sucho! się nie godzi!!
cześć Ci, szperaczu dupny! Ave!
PIP

Po prostu się niespodziewałem.
seks niespodziewanka

Paradoksalnie byłem ciekaw czego dotyczyło to badanie, skoro itak miał być koniec. Odwróciłem do nich do tyłu głowę, trochę zarumieniony.
panie doktorze, bo mnie jeszcze stopa boli, może drugie badanko?
to obracanie głowy mnie przeraża

comment_upthzsqs4kezmzrtfu4pkwuh5ufn0psi

– I co?
– Widzę jajco
jajecznicę studencką?

– I nic, zdrowy jesteś, nic ci niejest… Możesz zacząć już lekcje…
jego prostata musi się wiele nauczyć
a po próbie samobójczej… kartkóweczka!

To bardziej mówił już do Serina niżdo chłopaka.
Ta kompletna pogarda w stosunku do poprawnego używania form osobowych dziwnie mnie fascynuje
mnie pożarte spacje

Zabrał wszystko, wstał i wyszedł.
nawet nie zadzwonił potem 😦
z Rurkiem na stoły poszedł

– No widzisz, jesteś zdrów, czylimożesz już zamieszkać we swoim pokoju…
– Wolałbym we cudzym albo we Radomiu.

Głaskał go zadowolony po plecach.
Lekarza? Gonił za nim czy co?

– Deive… Będzie się tobą zajmować,więc możesz mu mówić co cię trapi…
– Ta rurka w dupie trochę uwiera… no i kark mnie już boli od wykręcania łba.

Podciągnąłem spodnie od piżamy iusiadłem normalnie na łóżku krzyżując nogi.
Jak rasowa dziweczka

(…) Wyszedłem od razu na balkon ioparłem o barierkę przyglądając krajobrazowi,
krajobraz z niesmakiem paczał na niego

jednak moje myśli błądziły.
Kurna, gdzie my jesteśmy? We Radomiu?!

Czybędzie mi tu lepiej? Co mnie czeka? To była chwila odpoczynku dla mnie, świeże powietrzeodświeżało i rozjaśniało umysł…
odświeżało na świeżo
latarka-szperacz dostała się do mózgu
daleko nie miała

Widok z tego balkonu szedł na morzei plaże oraz na ogród.
zniesmaczył się Bieberem i poszedł precz
razem z Widokiem, Głupim impulsem, Rurkiem i zgrają torturowanych misiów.

Ej, ja się pytam, a gdzie ten seks? Nie ma seksu? Cóż, poszukamy, znajdziemy i spaskudzimy, a na razie idziemy z krajobrazem przez morze i plażę i na ogród.
i w chuj daleko.
za spacją!
zatem fchuj!