paskudy

Mistrzować w RPG każdy może – jeden lepiej, drugi gorzej, jestem Roman i się wcale nie chwalę, ja po prostu mam talent! Urzeczone tym talentem zapraszamy Was do rekrutacji w świecie hipsterskiego Warhammera autorstwa niejakiego Romana. Uwaga! Rekrutacja tylko dla bohaterów przez małe “b”.

Komentują: Mira i Szyszka

Źródło: lastinn.info/rekrutacje-do-sesji-rpg/12275-rekrutacja-warhammer-iiied.html

—-

Ogłasza się co następuje !
Samo się ogłasza, skoro nie ma tu wspomniane w czyim imieniu. Taki samoogłaszacz.
Rolniku! Myj jaja przed skupem!

Zgodnie z wolą panującego,
czyli?
bliźniaka od kota?

Brat nie żyje. Alik NIE ŻYJE!!!

uroczyście pragnę ogłosić nabór na sesję.
Uroczyście… ubierzcie się na galowo zanim zaczniecie czytać.
A gdzie stare, dobre, wymamrotane znad piwa “ej, mam taki pomysł na scenariusz”?
Nie tutaj Szyszko, to sesja z wyższej półki!

O sobie: Mam na imię Roman
najważniejsza informacja rekrutacji. Grajcie u mnie, bo mi na imię Roman.
Gratka u Romana – brzmi jak podrzędny burdelik.

mam 21 lat,
(to tak, jakbyście chciały mnie podrywać, laseczki)
W Ameryce może legalnie piwo kupić.

rola MG przyległa do mojej cislesnej powłoki
Jaka to cieslesna powłoka? I jak rola może przylgnąć? Czy jest obślizgła?
Cislesna powłoka! Z cisów urzeźbiona

i nie chce się odczepić od ostatnich lat 7.
Yoda uczył mistrzowania mnie lat 5.
Urzekła mnie twoja historia. Brzmi jak wyjątkowo upierdliwy przypadek hemoroidów.

Mam nadzieję, że na stałe uda mi się zagościć pośród Was.
Szyszka, posuń się trochę. Romuś chce usiąść na macce.
Tak dupą? Z hemoroidami? A fu!

Realia oraz konwencja utrzymana w myśl tej którą znamy z I jak i II ed.
To zdanie mnie zabiło…
Z pierwszego i drugiego Eda. Edwardiańskiej znaczy się.
Ed, Edd i Eddie!

Odrzucam wątek
[robi unik]

o najezdzie Archaona gdyż nie przypadł mi najzwyczajniej w świecie do gustu.
Był za mało hipsterski. Przecinki też są za mało hipsterskie.
A ja odrzucam wątek drugiej wojny światowej, bo też mi nie przypadł do gustu. Był bardzo niechlujny i miał pana z dziwnym wąsikiem.

Ponadto w stosowny sposób będę przybliżał swój świat graczom.
To swój czy z podręcznika? Bo jeśli to są motywacje, to co to za Twój świat? Plagiat i tyle.
Przeczytałam “będę ubliżał graczom”. W sumie to czuję się trochę obrażona tym tekstem.

Poszukuję tutaj maksymalnie 3 osób
Mam 3 otworki. Komu, komu, bo idę do domu!
Gdzie indziej szukam 5, bo jestem elastyczny.

(poszukiwane cechy: sumienność, chęć współpracy ze współgraczami, dbałość oraz regularność w odpisywaniu na moje posty, uczestnictwo w nie więcej niż dwóch sesjach na raz).
Lol. Najbardziej mi się podoba to o ilości sesji.
Zauważ, że regularnie należy odpisywać tylko na jego posty, reszta się nie liczy. W końcu to RRROOOman!

Zależy mi na stosunkowo
Co on taki stosunkowy ciągle?
I do macki się pcha, zboczeniec.

młodych
Pedobear!

śmiałkach (profesje podstawowe), które
te śmiałki
podstawowe

dopiero co zaczynają odnajdywać się w swym nowym życiu lub też prowadzą je przez dość krótki czas.
sesja niemowlęca
Wcześniej byłam nieśmiałkiem, śmiałkiem jestem od wczoraj. Nadaję się?

Co do profesji to można zagrać
a może… wybrać?
Proszę mi tu zagrać hydraulika! Na trzy rury i kreta.

absolutnie dowolną za względu na fakt iż rozpisanie takowej zajmie mi dosłownie kilka minut.
z zegarkiem w dupce
boski Romano!!

Pragnę bohaterów przez małe „b”,
W tej sesji tylko Roman pisze się dużą literą, a Roman może być tylko jeden.
ja tam zakładam, że chodzi mu o peniski przez małe p.

prawdziwych śmiertelników z krwi i kości.
Jak wyglądają nieprawdziwi śmiertelnicy z krwi i kości? Zombiaczki?

Przez małe “ś”.

Osobiście
Wcześniej to nie było osobiście, to mamusia mu kazała
Raczej ajfon.

wolałbym prowadzić postacie bez jakiegokolwiek potencjału magicznego.
Tylko Roman ma w sobie true magię.
ach, Roman… ten czar i (na psa) urok!

Mechanika-
-Konstruktora-
-Masażystę przyjmę od zaraz!

Po konsultacji z graczem
Z Romanem się nie rozmawia, z Romanem się konsultuje.
Po złożeniu podania w trzech egzemplarzach, z czego jedno musi być spisane na skórze fałszującego hydraulika.

dodam do wykreowanego przez niego „obrazu bohatera” mechanikę wynikającą z historii/opisu postaci.
najpierw kreujesz (tworzenie jest dla noobów) obraz bohatera, potem jego legitymację, a dopiero na końcu samą postać
Roman nie akceptuje grawitacji i postaci, Roman kreuje mechanikę.

Ze względu na płynność,
czego? Moczu?

którą chcę zachować rzuty wykonywać będę w sposób bezstronny w domowym zaciszu.
Jak wykonuje się rzuty stronne? Nie mówiąc już o tym, że forum LI ma narzędzie dodawania kości do postów – dowolnej ilości, dowolnego typu i wyniki – o dziwo – są bezstronne 😉
Się zgubiłam. Jak można zachować rzuty? Wychować, to rozumiem, schować… ale zachować? Na zapas se narzuca? A gracze, sieroty, muszą mu uwierzyć na słowo, że to kości ciągle pokazują, że każdy wróg ich rucha, zamiast zabijać.

Rzec można iż
Bułkę przez bibułkę, nie chcę Mai, wolę pszczółkę.
Li tylko jedynie, aczkolwiek.

na pełnej mechanice
półpełna mechanika kończy się na wysokości lusterka samochodowego

oferowanej przez system.
Roman nie czyta książek, to książki oferują Romanowi swoją wiedzę, którą on łaskawie przyjmuje.
Roman nie czyta książek, on ma ajfona, który robi to za niego i streszcza instagramami.

Tempo postowania do uzgodnienia. Jest to jedynie propozycja choć optimum wydaje się być jeden post na dwa dni.
Przestawnym szykiem pisać mądrzej jest od razu. <- mistrz Yoda
Optimum się wydaje. A Optimus (Prime) szlocha.

Scenuriasz:
Nuriasz, nuriasz a nie jedziesz!
Nu, rusz dupę!

znajdzie się kilka takowych
wszystko jest takowe, bo takowy ze mnie hipster… Chociaż może to po prostu człowiek, który nie potrafi odmawiać i dlatego zawsze jest na “tak”?
I stosunkowo.

w zanadrzu lecz zostanie on
Czy tylko ja słyszę, jak szyk w tym zdaniu woła o pomstę do niebios?
I nigdy więcej już nikt nie powie sępie miłości nie kochasz ja jestem.

ostatecznie dostosowany do postaci graczy po otrzymaniu takowych.
Zawsze na TAK!

Przyjęcie
hipster party?

i określenie składu poszukiwaczy przygód nastąpi w drodze konkursu.
Zwycięzcy zmuszeni będą odprowadzić podatek VAT od wygranej.
Przewidziane jest polerowanie ajfonów na wyścigi, pozowanie w szaliczku i konkurs “poznaj rodzaj kawy ze starbaksa za pomocą łokcia”.

Wymagam historii postaci (długość dowolna), grunt byś zainteresował mnie koncepcją, z którą będzie mi dane się zmierzyć.
Szowinista.
Będzie porównywał penisy. Dwa centymetry więcej i będzie królem, dwa mniej – królową.

Deadline nastąpi 3.03.2013 to jest w niedzielę
a łyżka na to “Niemożliwe!”
Tak w ajfonie napisane było!

o godzinie 23:59:59.
Godzinę wcześniej w ramach przyjęcia Roman organizuje synchronizację zegarków
I zbiorowe picie kawy połączone z ocieraniem mokrych łokci w alternatywne ręczniczki.

Natomiast 4 stycznia
prawie rok będzie wybierał!
Tylko wybrańcy zasługują na łaskę Romana.

podam do wiadomości,
A wiadomość na to: Nie, dzięki.

któż to taki
Szyszka, kto to taki? 😀
Kasztaniaaaki! 😀

został przyjęty i tego też dnia pozwolę sobie skrobnąć pierwszy post.
No nie pozwalaj sobie, smarkaczu!
Post będzie skrobał, aborcji literackich dokonywał, wszetecznik.

Mam nadzieję że w sposób rzetelny udało mi się wszystko opisać.
Oj taaaak. ];>
Nadzieja matką… bulu.

Pozdrawiam serdecznie !

Buziaczki-ciupciaczki!

Smyranie-na-śniadanie!