Szukałam ostatnio na różnych stronach materiału na kolejne paskudztwo, gdy natrafiłam na blog z poezją. Przeczytałam tam jeden wierszyk, którego interpretacją i wizualizacją postanowiłam się z Wami podzielić. 😉

Komentarz: only Mira

Źródło:  moja-poezja.blog.pl

Kiedy śnie, że płacze

To jakaś zagadka. Albo podmiot liryczny pyta snu kiedy będą płacze, albo… jest tam literówka i miało być “Kiedy śnieżek płacze”

Widze(w) latarnie w złotych płaszczach

latarniawplaszczu

Smużone śniegiem białe ulice
Pomijając fakt używania niezbyt fortunnego tłumaczenia funkcji z programów graficznych, to jaki kolor miał śnieg, skoro ulice już były białe? Żółty? Fuuuj

Widze Ciebie
Zbyt daleko

3299b9b400016a474dda7397

Jak mam Cie dogonić?
Byś nie znikał..

Morał? Jeśli nie znikasz, to znaczy że ktoś cię akurat dogania.

Byś nie nikł w białej kurtynie
Koszmarnego przedstawienia

show

Jak mam Cie dogonić..

Na nóżkach?

Kiedy nogi żelazem skute

Zdejmij glany, będzie lżej.

Kiedy dusza rwie się bez ciała
Odrętwiałego jak w chorobie

dusza i cialo

Pisarzu!
No, który się teraz odezwie? Nie wstydzić się chłopaki.

Ty śnisz, że jesteś człowiekiem

A tak naprawdę nazywasz się Pszemek Coelho

Ja śnie obawę

Jaśnie obawę waść sobie życzył? Dziś proponuję obawiać się macek.

Śnie o oddalaniu

Lepsze to niż wydalanie.

Powiedz mi tylko

Tylko.

Że nie proroczo

No te macki, to się sprawdziły.

moe girl cthulhu
Mira i jej poetycka tusza